PunkGamer - nowy, INNY portal o grach!: PUNKCAST#2, czyli INNE rozmowy o grach!

O blogu i PunkGamerze!

UWAGA! SERWIS WŁAŚCIWY JUŻ DZIAŁA! Zapraszamy na http://punkgamer.pl!

ZAREJESTRUJ SIĘ NA FORUM PUNKGAMERA!

Nowe, INNE forum o grach ruszyło i musisz tam być! Niezależne, gdzie można pogadać o wszystkim, otwarte, bez fanbojstwa i gdzie udziela się redakcja. Wbijaj już dziś! http://forum.punkgamer.pl

czwartek, 7 kwietnia 2011

PUNKCAST#2, czyli INNE rozmowy o grach!

I w ten oto sposób nadeszła pora na kolejnego PunkCasta! Czyli drugi raz siadamy przed mikrofonami i nawijamy o rynku growym oraz samych szpilach. Tym razem w rozmowie udział wzięli Ural oraz Paweł z bloga gamesworld.blox.pl, który to blog odbił się szerokim echem w branży za sprawą pewnego artykułu (który był także opublikowany na PunkGamerze), na który zareagował osobiście sam Adrian Chmielarz. Będzie zatem o Bulletstormie i tym zgiełku, ale oczywiście nie tylko. Zapraszamy więc do zapoznania się z treścią i jeśli wszystko dobrze pójdzie, to już wkrótce będziecie mogli tutaj znaleźć kolejną odsłonę PunkCasta. Aby posłuchać materiału wystarczy dziabnąć myszką ten oto link (archiwum z dwoma wersjami jakościowymi do ściągnięcia na dysk twardy, czy MP3 playera). Jak zawsze czekamy na komentarze i udział w dyskusji :) - szczególnie na naszym nowym forum, w temacie o tym odcinku: PunkCast#2 na forum PunkGamera!


PunkCast#2 - ściągnij i przesłuchaj: klik, klik.

3 komentarze:

  1. Punkcast fajny- miło się słuchało. Nie rozumiem jednak waszego podejścia do PC. FPS-y na PeCetach to podstawa, to na nich zagrasz w cs-a 1.6 czy source. To są właśnie hardcorowe strzelanki, gdzie większość graczy to wymiatacze z prawdziwym skilem, gdzie liczy się komunikacja głosowa, gdzie gracze wykonują założenia taktyczne i ze sobą współpracują. Granie na ps3 czy xklocku w fps-y to dla mnie jak granie na fortepianie w rękawicach do spawania. Full dzieciaków, ludzie robią co chcą na hura. Nie mówię, że dziwnych zachowań nie ma na serwerach PC. Gram od 25 lat, zaczynałem na zx spectrum, potem comodore, amiga, kilka pecetów, psx,ps2, gameboy, psp ps3, xbox, wii. Poza starszymi konsolami przerobiłem w zasadzie wszystko. Ostatnio sprzedałem x-a, i ps3 zakupiłem pc i jestem bardzo zadowolony. Interesuje mnie w zasadzie tylko multi(poza wyjątkami o których poniżej):
    - moje ukochane fps-y hardcorowe mam
    - w fifę i NBA 2k11 też pogram
    - strategie i rpg, mam
    Grafika niebo lepsza niż na konsolach, pod tv też podpinam, bezprzewodowy pad do x-a działa (moim skromnym zdaniem znacznie lepszy niż ten od Ps3) i gra gitara.
    Nie chcę tu rozpoczynać jakiejś bratobójczej (pomiędzy graczami) wojny co jest lepsze a co gorsze. Wszystko zależy jakie kto ma potrzeby i jakie gry lubi. Choć w GTA (wersja pc skopana), god of war, heavy rain i wiele, wiele świetnych gier nie zagram na PC (choć wszystkie exlusivy na x-a i ps3 do grudnia 2010 obczaiłem :) ) to jakoś mi to nie przeszkadza. A i kwestia rynku gier, wolę dorzucać pudła do kolekcji niż biegać i gry wymieniać. Za 49 zł można dostać gro naprawdę fajnych gier, a za 69 zł w zasadzie prawie wszystko (alegro oczywiście, z wyłączeniem super nowości).

    MAJKEL

    Ps. czekam na start portalu, lubię wasze podejście do tematu gier- bez wazeliny chłopaki !!

    OdpowiedzUsuń
  2. EDIT: Stwierdzenie, że pc nie jest już mekką dla fps-ów bo nie ma Killzona 3 jest co najmniej krzywdzące. Przecież to exclusiv na ps3 na wii i x-a też nie ma, więc nie nadają się do fps-ów?

    MAJKEL

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiecej takich pogawedek :)

    I nie popadac w komerche!

    OdpowiedzUsuń